Varmt välkommen till Mora Golfklubb, beläget en kort drive från stadens centrum. Här kan du njuta av vår unika skogsbana, rankad bland de tio bästa skogsbanorna i Sverige av Svensk Golf. Vår bana sträcker sig genom lummig natur, med spektakulära vyer över både Österdalälven och vårt klubbområde.

För golfentusiasten som önskar spendera mer tid hos oss, erbjuder vi egna ställplatser för husvagnar och husbilar, belägna i närheten av banan. Missa inte heller vår populära Moravecka, tävlingsveckan som äger rum varje år under vecka 30.

Oavsett om du kommer som gäst eller är en befintlig medlem, ser vi fram emot att välkomna dig till vår klubb. Vi är säkra på att du kommer att njuta av din tid här på Mora Golfklubb!