Varmt välkomna till Mora och Mora Golfklubb!

I Mora hittar Du som gäst både natur, kultur, nöjen och fina utflyktsmål.  När du inte spelar golf, så passa på att besöka dalahästtillverkningen i Nusnäs, Sagolandet Tomteland, Zornmuseet & Zorngården. Vandra och cykla i de natur­sköna omgiv­ningarna eller ge dig ut med mountain­bike på skogs­stigarna.

GREENFEESAMARBETEN (gäller ej vid tävling)

Dalagreenfee                      25% rabatt på ordinarie greenfee för fullvärdiga medlemmar på annan dalaklubb.

Siljansgreenfee                   200:- seniorer, 100:- juniorer, efter kl 13,00. Gäller fullvärdiga medlemmar från Leksands GK, Rättviks GK,                                                                            Tällbergsbyarnas GK, Furudals Bruks GK och Solön GK. .

Högbo GK                            1 st runda fritt

Gagnef GK                          2 st rundor fritt

Vallentuna GK                   50% rabatt på ordinarie greenfee

Sala GK                                50% rabatt på ordinarie greenfee efter kl 13,00

Trysil GK                               100:- rabatt på greenfee på vardagar.